„Care dintre voi ma conduce pa mine”

Posted: august 25, 2010 in Patriotism?

 Dupa o absenta destul de consistenta, am decis sa utilizez inutilul meu blog, asa ca iata inutilul:

Nu se putea sa nu  imi scape mult mediatizatul caz de la Maternitatea Giulesti, astfel m-am decis sa apelez la o „colaborare” cu tovarasa bloggerita …. imi vine sa rad …. Elenaaaa Udreaa…

Doamna ministra, ne aduce la cunostinta ca nu sta cu mainile in decolteu,

http://www.elenaudrea.ro/sedinta-cgmb-de-astazi-rezolva-problemele-administrative-ale-spitalelor-bucurestene.html

(sa-i facem si ei trafic)

Din pacate, in viziunea mea colaborarea era compromisa de la inceput 🙂 asa k i-am lasat un comentariu, care poate va ramane nesters din analele 🙂 minunatului blog, de boul care il administreaza.

 

 

 

 

 

 

 

 

M-am plictisit repede de polivrajeala de pe blog asa ca, ca orice roman m-am uitat la poze 🙂

Nu mare mi-a fost mirarea cand, hopa baie de multime la Dorohoi, ghici ciuperca ce-i…. am murit de ras nea Base a invatat-o caile Fortei…maritime

Nu am reusit sa mai ma fortez sa citesc pe blogul preaimportantei blonde.

Aici inchei am niste pufuleti de mancat 🙂

pcpc

Vom auzi de rau!

Comentarii
  1. I. Lixandru spune:

    Pofta buna! La pufuleti. Vedem noi din iarna cum asta va deveni aliment de baza. :)) Ma gandeam sa scriu si eu ceva dnei Ud Rea, dar mi-e teama ca e prea ocupata pt un banal ca mine. Sa traim… nu mai conteaza cum.

    • ionut spune:

      Oameni buni nu inteleg, cam peste tot, internet, tv ,media toata lumea comenteaza(ca ala fura, ca aia nu fac aia, ca traim rau, etc.) voi credeti ce pe cei de la guvernare ii doare undeva de noi, pdl mai au cam 4 ani de guvernare, credeti ca ei se zbat pt tara, maine de la 3 la 2, ca azi nu au timp.Cei care au bani o duc bine, bravo lor ca le merge, in rest numai comment-uri desarte.Asta e romanica tara plina de tigani, mafioti, cei care se cred mafioti, si in rest pleava, adica eu si restul romanilor.
      Vorba celor de la BUG Mafia:”traim in America de sud, toti suntem traficanti”.
      Bafta si o zi buna

Lasă un comentariu