Timp si timpuri… zambeste

Posted: decembrie 15, 2010 in Uncategorized

Salutare, de data asta mi-am propus ca dupa o absenta destul de indelungata sa incep cu dulcegarii si sa nu va reamintesc de … stiti voi 🙂

Asa ca am ceva personal pentru voi:

Dle Lixandru, multumesc pentru timpul acordat lecturii post-urilor. Pe de alta parte sper sa reusesti sa pleci de meleagurile mioritice, care poate vor avea parte in viitor si de zile insorite!

Cu respect, Lucian 🙂

Sa auzim de bine!

Raluca, daca citesti post-ul asta esti plictisita :), azi te ador mai mult ca ieri, si maine mai mult ca azi. Da stiu ma repet! 🙂

Franka, ce pot spune – omul muntilor, marele contabil muntean – cred ca ai fost evreu intr-o viata anterioara :). Omule te salut ne vedem prin sticla paharului. Numai bine!

P.S. : „High life” e pentru gaozari 🙂 sa avem noi bere!

Costinele, Jenele tot de alcool iti transmit si tie; doar cu asta ne indeletnicim si ocupam neuronii: Noroc! 🙂

Sefule… marire de salariu! promit muncesc mai mult 🙂 🙂

Va salut!

Anka, mi-ai scris p facebook k ti-am legat siretul de mouse! NU e adevarat! In schimb ti-am legat siretele intre ele si ti-am schimbat functiile la butoanele mouse-ului 🙂

Te pup!  Sa ai un an plin de impliniri. Sper ca iti merge afacerea!

Cosmine!!! dupa cum ai observat pe propria piele, accidentele se intampla indoor 🙂   nu e reclama. Ai grija. Te astept la drive test 🙂

Denisa, keep on walking… if you can! glumeam 🙂 Have phun!

Alinuta, indragostita de vedete Bulandra :)… Goodluck!

Dle Vacaru; online- offline, aspirator ai??? 🙂 🙂 te salut, sper sa nu mai ai probleme de genul acela…

Loredana, eleganta ca intotdeauna, recunosc poti fura priviri oricand :)… Succes la noul servici! Ne auzim la un telefon de genul ” te-am sunat asa… ” 🙂

Aici intervine partea de omiteri pentru care imi cer scuze, dar promit ca voi condimenta ceva 🙂

aaaa D-le Stanciu; iertare, 🙂  Ca intotdeauna o scoti tu la capat! batrane te salut.

Pentru 2011 nu am si nu vreau sa fac previziuni, doar sa va urez un an bun ! (nu garantez ca va fi )

In intervalul ramas ar fi si Craciunul, aveti grija sa fiti cuminti!!!  🙂

Sarbatori fericite!

_______________________________________________

Comentarii
  1. I. Lixandru spune:

    Primul in lista??? Sa inteleg ca nu ma mai poti suporta chiar deloc? :)) O sa plec, atunci! Adica sunt tot mai aproape si sper sa fie cu bine. Multumesc de urarea de an nou bun! Sper sa fie si la tine la fel de bun pe cat iti doresti, desi nu stiu daca e posibil asa ceva. In rest, toate bune. Alcool sa fie, ca e cel mai bun medicament antidepresie si anticriza. Sa traim! Nu neaparat bine, dar asa cum ne place noua, sa il ofticam pe un anumit domn marinar! Numai de bine!

  2. stanel spune:

    multam de urare si …….sa fi sanatos:))

Lasă un comentariu